Geen account? Meld je hier aan..

Wachtwoord vergeten? Reset je wachtwoord.

Regeladvertenties

Een lastig 'probleem' voor veel media...zo maak je er een USP van.

Hoe vaak komt het niet voor dat je als redactie (of uitgever, of advertentiewerver) een mail krijgt van een beginnende webshop met leuke spullen? Of van een organisatie die iets leuks bedacht heeft? Of een pr bureau dat graag een interview wil plaatsen?

Zomaar een paar voorbeelden

in dit geval bij een uitgave voor natuurlijk ouderschap:

Helaas geen budget

Stuk voor stuk onderwerpen die goed aansluiten bij de lezers van deze titel. Alleen...er is geen of nauwelijks budget.
En zeg nou eerlijk, wat moet je met een winactie waar je lezers een loopfietsje (à 39,95) kunnen winnen als je voor een commerciële post op je sociale media al 500,- vraagt?

Gratis plaatsen is ook niet wat je wilt, tenzij je structureel te weinig content hebt (maar dan heb je eigenlijk een ander probleem). Een standaard mailtje terugsturen? Maar stel dat ze volgend jaar wèl budget hebben?

Er is een chique oplossing voor dit probleem

Een oplossing die recht doet aan de wens van de webshop / organisatie / pr-bureau: namelijk aandacht in jouw uitgave. (En dat felbegeerde linkje voor hun linkbuilding.)
En eentje die recht doet aan jouw wens: leuke, interessante content voor je lezers, waar ook nog eens voor betaald wordt.

Hoe?

Ruim een plekje in op je website (of in je tijdschrift) voor deze producten, aanbiedingen, trainingen, bijeenkomsten, leuke vakantieplekken enz.

Noem het 'What's new' of 'Lekker struinen', maak het selfservice en vraag er een paar tientjes voor. En bied het aan je lezers aan als 'hier vindt je producten, aanbiedingen en andere leuke dingen waar je misschien iets aan kunt hebben. Veel plezier met rondstruinen!'

- - - - - - - - - - - - - -
Regeladvertenties.nl
daar heb je als uitgever geen omkijken naar

Veel uitgevers zitten op goud, alleen... ze weten het niet